9/27/2011

Paris Je t'aime

Heb je ooit wel eens een soort van liefde voor een stad gevoeld? Ik denk er elke dag wel één of twee keer aan. Ik heb het over de lichtstad, de liefdesstad, de fashioncapitol of the world: Parijs!

Ik smelt al zodra ik erover schrijf. Het is zo'n fijne stad, elke keer als ik er ben voel ik me thuis, en dan hoef ik er niet eens iets te doen! Een beetje ronddwalen door Parijs is heerlijk. Misschien was ik in mijn vorige leven wel een Parisienne! Zou zomaar kunnen!
Nu zijn er natuurlijk duizenden boeken over Parijs geschreven en honderden films gemaakt, maar men is nog steeds niet uitgepraat over deze fijne stad, en ik ook niet! Daarom leek het mij leuk om er over te bloggen. Er valt nog zoveel te ontdekken over Parijs en dat wil ik graag met jullie delen. Dus je kan leuke blogs verwachten over leuke plekjes die ik heb ontdekt in Parijs en natuurlijk de Parijse fashion, want zeg nou zelf, die Parijzenaren zien er altijd fashionable uit!

16 oktober ga ik weer voor 5 dagen naar Parijs en ik kan niét wachten! Het moment dat ik mijn voet ( natuurlijk gehuld in stylish verantwoorde ballerina) op Parijse grond zet, ben ik een ander mens...




Hieronder alvast wat mooie oude foto's van Parijs...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten