10/21/2011

Flea market

Het leek een mooie lange droom, 5 dagen Parijs. Nu is het alweer voorbij. Wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt.

Deze week Parijs heeft me doen realiseren dat ik daar echt wil wonen. Zondag kwam ik aan, ik had een klein hotel in Montmartre geboekt aan de Rue des Abbesses. Dit vind ik het gezelligste stukje van Montmartre. Mensen zijn goed gekleed, ze lopen allemaal met een stokbrood in hun handen en het lijkt alsof iedereen elkaar kent. Het is echt een soort dorp in de grote stad…

Ja, ik had Parijs gemist! Heerlijk om hier weer te zijn, ik stap de metro uit en Parijs verwelkomt me met een heerlijk zonnetje én een vlooienmarkt! Een beter begin kan ik me niet bedenken. Hippe Parisienne's struinen langs de kraampjes om een koopje te vinden. Je ziet veel oude franse boeken en antieke franse meubeltjes.

 Als je het echte Montmartre wil beleven moet je zeker op zondag naar deze antiek/vlooienmarkt gaan, het is echt een gezellige mengelmoes van mensen!




xxx 
Sanne...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten